برای بررسی جنایت صهیونیست‌ها در غزه؛
شورای امنیت امشب تشکیل جلسه می‌دهد

شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز برای بررسی ابعاد جنایت تازه رژیم صهیونیستی علیه کاروان کمک‌های غزه که به شهادت و زخمی شدن شماری از فعالان صلح خارجی انجامید، تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش فارس، یک دیپلمات غربی به خبرگزاری فرانسه گفت: شورای امنیت ساعت ۱۷به وقت گرینویج برای بحث درباره تحولات خاورمیانه تشکیل جلسه می‌دهد.
وی افزود: این جلسه شاهد بحث و گفت‌وگوی علنی خواهد بود.
در پی تجاوز صبح امروز رژیم صهیونیستی به کشتی “مرمره ” در ناوگان آزادی دست‌کم ۲۰ نفر از فعالان حقوق بشر به شهادت رسیدند و ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند و این کشتی نیز به بندر “اشدود ” در سرزمین اشغالی منتقل شد.
رژیم صهیونیستی از ژوئن سال ۲۰۰۷ نوار غزه را به محاصره خود در آورده و از ورود مواد غذایی به این منطقه ممانعت بعمل می آورد. رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرده بود که از ورود هرگونه کشتی حاوی کمک‌های مردمی به این منطقه ممانعت بعمل خواهد آورد.
کاروان امدادرسانی برای غزه شامل ۶کشتی است که از سوی یک ائتلاف بین‌المللی شامل جنبش آزادی غزه، بنیاد کمک‌های انساندوستانه ترکیه، کمپین اروپایی رفع محاصره غزه و چند مؤسسه و نهاد از مالزی، یونان و ایرلند مدیریت می‌شود و بیش از ۴۰ دولت از آن حمایت می‌کند

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 1st ژوئن 2010 | ۸۶۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.