می خواهم قلم در دست گرفته و از فراق غیرت سخن به میان آورم غیرتی که در سالیان دور در وجود تمامی مردان قرار داشت ولی اکنون دیگر غیرت اصیل ایرانی کم رنگ شده و به سایه تبدیل گشته است.

غیرت سرچشمه جوشان مردانی است که اگر کور شود دیگر آثاری از مردانگی به جا نمی ماند. اکنون می خواهیم از جوانان امروزی معنای غیرت را پرس و جو کنیم.

از همان بدو ورود به خیابان ها و مراکز خرید  اگر تماشایی به ویترین های مغازه نماییم، اوج فرهنگ غربی را نظاره گر خواهیم بود، ویترین هایی که مبلغ بی حجابی و بی حیایی هستند.
جای سوال اینجاست که واقعا چرا مانکن خانم ها، ویترین مغازه ها شده آن هم مانکن هایی که غرب گرایی را به جوانان آموزش می دهند.

خیلی‌ها هنوز عمق حمله فرهنگی غرب به مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ارزش‌ها و باور‌های دینی و اعتقادی را درک نکرده‌اند، حمله‌ای که توسط هزاران کارشناس، متخصص و روانشناس فرهنگی غرب و آمریکا با صرف میلیون‌ها دلار هزینه طراحی و آغاز شده است، جنگی پیچیده و سخت که غیرت، ایمان، دین و اعتقاد را نشانه رفته است، جنگی که بعد از تخریب و تحقیر باور و آرمان‌ها سعی در القای حس بدبینی و عقب‌ماندگی جامعه‌ نسبت به فرهنگ دینی خود دارد تا از این رهگذر زمینه قیام علیه ارزش‌ها و باورها را برای رسیدن به منافع و چشم‌اندازهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود فراهم کند.

خودفریبی است اگر منکر ترکش‌‌ بمب‌های ضد ارزشی رسانه‌ای و ماهواره‌ای دشمن بر پیکره برخی باورها و ارزش‌هایمان شویم، ترکش‌هایی که مقام معظم رهبری اصابت آن‌ها را در تهاجم فرهنگی دشمن هشدار داده بود، ترکش‌هایی از جنس فرهنگ بی‌غیرت و بی‌تفاوت غرب، زخمی عمیق و نگران‌کننده به نام بدحجابی که امروز زنگ خطر آن به وضوح در برخی از شهرهای کشور به صدا در آمده است.

در ادامه با چند جوانی که در این خیابان مشغول خرید بودند سوالاتی در خصوص موضوع غیرت و مانکن ها پرسیدیم، تنها جوابی که عایدمان شد این بود که غیرت امروز یک آثار باشتانی شده است.

جوانی می گوید: امروزه چشم بصیرت جوانان باز شده و اگر خانمی که آرایش نکرده بیرون بیاید، شخصیت همسرش را پایین می آورد!

آری امروزه غرب گرایی جای غیرت را می گیرد، واقعا چرا باید جوانان فکر کنند که امروزه فقط چهره ظاهری ارزشمند است؟

مشکل اصلی ما ماهواره ها و شبکه های ماهواره ای است که فرهنگ غربی را تبلیغ می کنند و مغز جوانان ما را شستشو می دهند و باعث آن، خانواده هایی هستند که به این ذلت تن داده اند و غافل از آنند که به فرزند خویش زیبایی های باطنی را آموزش دهند.

از هرکسی سوال می پرسی می گوید که مسلمان است، اما آیا مسلمانی باقی مانده است؟ کسی که مسلمان است تابع قرآن و دستورات الهی و پیامبر اکرم (ص) است.

اما، واقعا چرا چادر و حجاب بانوان به ویترین گذاشته نمی شود؟

بیایید خود را مانکن غرب ننماییم و از چشمه مردانگی و احساسمان از حسن زنانگی به جوش آید.

حجاب نیوز

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه, 2nd می 2014 | ۲۳۶۱بازدید

یک نظر روی “مانکن هایی که ترویج برهنگی می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.