روزه خواری در سطح تهران به شکل کم سابقه ای رواج یافته است و متاسفانه نیروی انتظامی در این رابطه واکنش درخوری نسبت به وظایف قانونی خود نشان نمی دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان، مشاهدات عینی از سطح تهران گویای این مطلب است که متاسفانه عده ای هرچند قلیل با ساختار شکنی و بی توجهی به ملاحظات دینی، در ملا عام به روزه خواری مشغولند.

در همین رابطه به نظر می رسد تظاهر به روزه خواری از سوی برخی افراد، صرفا با هدف قداست شکنی و توهین علنی به متدینین و آحاد مردم انجام می شود.

متاسفانه نیروی انتظامی علی رغم وعده ای که در ابتدای ماه مبارک رمضان به رسانه ها و مردم داده بود، واکنش و برخورد درخوری را از خود نشان نمی دهد.

مناسب است مسئولین ناجا در روزهای آینده گزارشی از عملکرد خود در ۱۰ روز اول ماه مبارک به رسانه ها و مردم ارائه کنند تا بتوان ارزیابی مناسب تری از عملکرد ناجا داشت.

متاسفانه اهمال در انجام وظایف قانونی نهادهای نظارتی و امنیتی باعث شده است که گسترش کشف حجاب در ماههای اخیر با روزه خواری در ماه مبارک رمضان همراه شود که تحمل این وضعیت از سوی مردم و متدینین سخت شده است.

لازم به ذکر است آیت الله خاتمی چندی پیش نسبت به کشف حجاب در معابر و گسترش فساد و معضلات اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی در سطح شهر به دولت و ناجا هشدار داده بود که متاسفانه اقدام درخوری در این رابطه صورت نگرفت.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 23rd آگوست 2010 | ۸۹۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.