روزنامه کیهان طی خبری به نقل از رئیس هیئت امنای مدرسه شهید مطهری نوشت: مدرسه شهید مطهری با قدمتی نزدیک به نیم قرن در آستانه تعطیلی و تبدیل شدن به هتل ۵ ستاره قرار گرفته است.

پشنگ‌پور در گفتگو با این روزنامه افزود: مدرسه شهید مطهری حدود ۴۷ سال سابقه فعالیت آموزشی دارد که در ۲۰ سال گذشته این مدرسه بیشترین آمار قبولی در کنکور را داشته است.

وی گفت: عزیز الله علاء الدین که حکم تخلیه را گرفته است این مدرسه را در سال ۸۳ به قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از ورثه گروه فرهنگی مرجان یعنی مالک حقیقی این مدرسه خریداری کرده است.

پشنگ‌پور افزود: علاء الدین امروز و با گذشت نزدیک به ۶ سال خواهان ۸۰ میلیارد تومان برای واگذاری مدرسه به وزارت آموزش و پرورش است.

رئیس هیئت امنای مدرسه شهید مطهری گفت: آموزش و پرورش، ۱۳ ملک جایگزین را تعیین کرده است تا در صورت توافق علاء الدین وی به جای مدرسه شهید مطهری یکی از این ملک ها را در اختیار بگیرد ولی مالک مدرسه جز به تخلیه مدرسه شهید مطهری و یا اخذ ۸۰میلیارد تومان راضی نیست.

پشنگ‌پور افزود: آموزش و پرورش قادر به خرید این ملک به قیمت مورد درخواست نیست و از این رو ۸۰۰ دانش آموزی که در مدرسه شهید مطهری ثبت نام کرده اند در بلاتکلیفی به سر می برند.

گفتنی است اکثر دانش آموزان ثبت نام شده در این مدرسه از دانش آموزان کم بضاعت اما کوشا هستند و از این رو در سال گذشته از ۹۰۱ دانش آموز پیش دانشگاهی حدود ۶۰۰ نفر در دانشگاه های کشور پذیرفته شده اند.

قابل ذکر است والدین دانش آموزان مدرسه شهید مطهری نیز با امضای طوماری خواستار حل مشکل این مدرسه در اسرع وقت شدند.

امضاکنندگان این طومار با اظهار رضایت از کادر آموزشی مدرسه شهید مطهری از وضعیت فرزندان خود در آستانه سال تحصیلی جدید اظهارنگرانی شدید کرده اند.

گفتنی است تعدادی از والدین دانش آموزان ۲ روز است که در محل مدرسه تحصن کرده اند.

 

————————————————————————————————————————-

اللهم عجل لولیک الفرج

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 15th سپتامبر 2010 | ۹۲۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.